Dwugłos trenerski. Brzęczek: „Jestem rozczarowany ilością kibiców”

Dodano przez koles1989 | 4 listopada 2016 22:41
Licznik odwiedzin: 3982

Przeczytajcie co mieli do powiedzenia trenerzy po meczu.

J. Paszulewicz

Gratuluje trzech punktów i pozycji lidera. Wiedzieliśmy, że przejeżdżamy na trudny teren, do bardzo dobrze zorganizowanego zespołu, uważam że byliśmy równorzędnym przeciwnikiem w tym meczu. GKS nas nie zaskoczył,  byliśmy przygotowani na to, że będą prowadzili grę. Te wszystkie schematy i akcje które były powielane szczególnie do bramki były niwelowane i tak naprawdę do tego czasu GKS nie stworzył sobie 100% sytuacji. Oczywiście mieliśmy swoje sytuacje, bo Karol Angielski przed straconą bramką i zaraz potem był sam na sam. Niewykorzystane sytuacje nie pozwoliły nam wrócić do meczu. Chłopcy włożyli dużo serca i wysiłku, do samego końca wierzyliśmy że uda nam się odwrócić losy meczu. Na pewno jesteśmy w trudnej sytuacji.  Kolejne mecze to dwa wyjazdy. Musimy szukać zdobyczy punktowej. brakuje nam trochę jakości w ofensywie, ale jestem podbudowany niektórymi fragmentami meczu. Uważam, że jest to odpowiedni kapitał abyśmy tą zimę  spokojnie spędzili w środku tabeli. Jurkowi życzę awansu do ekstraklasy.

J.Brzęczek

Bardzo szanujemy te zwycięstwo. Przeciwnik który był niewygodny i agresywny, który w ostatnich 5 meczach zdobył  11 punktów. Początek sezonu może nie był pozytywny dla Olimpii ale w ostatnich spotkaniach zdobyli 11 punktów, tak więc mieliśmy świadomość, że nie będzie to łatwe spotkanie i takie to spotkanie również nie było. Zdobyliśmy bramkę po dobrze rozegranym stałym fragmencie gry przez Alana.  Zabrakło w pewnym momencie gry prowadziliśmy 1:0 przy akcjach i kontratakach zdobycia drugiej bramki. Wtedy ten meczy by się się uspokoił a tak do samego końca było nerwowo i niebezpiecznie. Po błędzie Olivera w pierwszej połowie, kiedy to napastnik był w sytuacji sam na sam  Olimpia miała szansę zdobyć gola a tak to 100% sytuacji nie było. Kolejny raz dobra postawa formacji obronnej, dlatego jeszcze raz gratuluje chłopakom, bo te zwycięstwo jest dla nas bardzo ważne. Mamy jeszcze trzy spotkania i z korzystając z okazji z jednej strony chciałbym podziękować tym kibicom co dziś byli co stworzyli fantastyczne widowisko, którzy nas dopingowali, którzy doceniają postawę chłopaków ale z drugiej strony jestem rozczarowany ilością kibiców na naszym stadionie ponieważ  nie wiemy na którym miejscu zakończymy ten sezon w czerwcu. Wiemy natomiast jakie mamy marzenia jaki mamy cel, przez tyle lat GKS czekał na ten moment aby być na górze tabeli i powiem szczerze, że jestem troszeczkę rozczarowany ilością publiczności. Dziękuje tym wszystkim, którzy byli dziś na stadionie, ponieważ stworzyli fenomenalny doping, ale czekam również na tych których często wspominają po za stadionem, że marzą o tym by GieKSa była w ekstraklasie i chlałabym ich teraz serdecznie zaprosić na nasz stadion i widzieć ich jak będą dopingować naszą drużynę.

51 komentarzy »

  Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, jednakże zastrzega sobie prawo do ich cenzurowania lub usuwania.
  1. Mecza — 8 listopada 2016 @ 08:09

    @1964, też chciałem zaproponować aby stały doping prowadzić na 4,5.

  2. Mecza — 8 listopada 2016 @ 08:06

    a zarząd nadal ślepy http://www.slask.sport.pl/sport-slask/1,124014,20944227,gks-katowice-lider-z-mala-iloscia-widzow-wiem-kiedy-trybuny.html

  3. 1964 — 7 listopada 2016 @ 20:32

    I jestem ciekaw jak oni ten syf który zrobili,posprzątają!Jakby co to pierdolnięcie kibicowskie zrobimy na 4 i 5.Na spontanie!

  4. Tom — 7 listopada 2016 @ 18:41

    Nie byłem na blaszoku od lat, kiedyś tam mieszkałem, ;), widzę nastąpiła dobra zmiana, haracze od ludzi przy wejsciu, dawaj kurwa albo wypierdalaj, kurwowanie i bluzgi od gniazdowego przez ten megafon, to jest serio żałosne, to jest upadek tej trybuny, zastanawiało mnie w tej rundzie skąd ostatnio taki napływ ludzi na główną, teraz już wszystko jasne co tu się dzieje.

  5. LupusHanysInFabula — 7 listopada 2016 @ 12:15

    Nie wiem co jest grane ale to jakaś kpina co się stało z Blaszokiem , onegdaj wizytówka kibicowskiej sceny w naszym regionie wręcz symbol teraz karykatura siebie sprzed lat…Na Olimpii nie dość , że mało to jeszcze porozrzucani od A do C. Braku zaangażowania i werwy zarzucić rzecz jasna nie można ale po cholerę na A sprzedaje się bilety jak pustki w środku. Słyszę jednego , słabo grają…tylko 1:0 , nie ma co oglądać , następny jak przyjadą ekipy z ekstraklasy to ludzie będą , on nie chodzi na Olimpie, Wigry czy inne Niepołomnice czy Źródła Kromołów wcześniej…Do tego trzeci dorzuci z oburzeniem co!! Stadion tylko na 12 000 !!! 15-20 lat temu darłem ryja na Blaszoku , teraz Ci ,którzy nawet się na nim nie pojawiają nazywają mnie Januszem z Głównej, Ci sami , którzy bazgrają po windach i ścianach bloków np na Zawodziu idiotyczne hasła. Zwróciłem kiedyś tej przyszłości narodu uwagę żeby na Nikisz albo Janów pojechali bo tu sami Gieksiarze mieszkają , to mi cała trójka wpierdolić chciała. Ach gdyby tylko wiedzieli co się 20 lat temu działo jak przez dzielnice smrody na szpil jechały…Ave Oberschlesien.

  6. fan -club Dortmund — 7 listopada 2016 @ 12:10

    zaboli na Bielsku bylo 2000…nas 870…pojechalo by na pewno wiecej ale jakos nikt nie potrafil zalatwic zeby nas moglo wiecej pojechac…chorzowskich bylo 2700..i tez wszyscy weszli…byc moze jest wiele osob ktore nie chca jezdzic w towarzystwie braci po szalu ,od ktorych mozna za byle co dostac wpier…ol??

  7. Alan — 7 listopada 2016 @ 09:13

    Przestancie pierdzielic ze poziom jest nicki. Nasza ukochana druzyna jest na pierwszym miejscu I wreszcie po tylu latach walczy realnie o ekstraklase a na meczu jest 2 tys!!!????/ smiech na sali!!! Nawet jak by tu grala Barcelona to dziecka na blaszok nie wezme. Za stary na to jestem I nie bedzie mi jakis smarkacz przeklinal I obrazal mnie I mojej rodziny!!! Co to za nowe standardy!! Ja dziekuje wysiadam!
    Poczekam na czasy jak na moje miejsce na sektorze bedzie mnie odprowadzac Pani z usmiechem w pomaranczowej koszulce. A Wy albo zrobicie z tym pozadek albo se tam bydziecie siedziec sami!!

  8. bartosz — 6 listopada 2016 @ 21:38

    Na wyjazdach w pociągach obowiązkowa zrzuta a na Podbeskidziu to chcieli same banknoty!!!! Sektor 5 pełen to mówi samo za siebie. Znajomy był na górniku na blaszoku(ja na głównej) były obowiązkowe zrzutki dlatego teraz 5 pełna. Ludzie nie chcą takiego traktowania. W czasie meczu z Olimpią już w pierwszej połowie chodzili ale wypuścili kilkunastolatków(bo ludzie do dzieci się nie będą rzucać)prawie nikt nie dawał, wlepek nie było. Jak tak dalej będzie to nie będzie miejsca nawet na sektorze rodzinnym bo prawie wszyscy uciekną z blaszoka. Pozdrawiam

  9. Kamil — 6 listopada 2016 @ 17:45

    Ja chodze na blaszok i jakos nikt mi nie kazał wrzucać do puchy przed blaszokiem, raz wrzucam raz nie i nigdy mi nikt nic nie powiedział. Druga sprawa to to że ludzie co chodza na blaszok wdupiajom słoniol zamiast dopingować.

  10. 1964 — 6 listopada 2016 @ 16:42

    Dobrze że na wyjazdy jeździmy w dużej liczbie.Ale i tam dochodzi do dantejskich scen.po pociągi chodzą karki i wymuszają kasę grożąc wpierdolem.to prawda i tyle w temacie

  11. Igor — 6 listopada 2016 @ 11:16

    Wieloletni marazm i coroczne pompowanie balonika robią swoje. Do tego kiepska gra. Ja wiem, że w tej lidze wystarczy czołgać się po 1:0, ale to łyka tylko garstka fanatyków i ci co siłą rozpędu od 20-40 lat tam chodzą (coraz mniej). Do tego niejasne topienie przez ostatnie kilka lat publicznej kasy w grajków chodzących po boisku. Od kilku lat trwa kiepski spektakl pod tytułem stadion dla Katowic, gdzie w Tychach, Łodzi, Gliwicach i Zabrzu już stoją dawno. Tutaj najlepsze dopiero przed nami, bo ekspertyzy geologiczne na ZH odwlekane (prostackie wyjaśnienia), Śląski się kończy budować, a deweloper już prawie wszedł na parking przy Bukowej… Inna sprawa, to te karki, które kasę ciągną. Na głównej jeszcze w miarę kultura, ale na Blaszoku robi się chamówa…

  12. Tom — 6 listopada 2016 @ 09:52

    Tak się zastanawiałem po KSG czy ktoś napisze o tej chamówie z puszkami pod blaszokiem, a jednak, jak się tak traktuje swoich to sorry, sami tam będziecie siedzieć.
    Na forum zbiórka, a na blaszoku haracz pięknie.

  13. stefan — 6 listopada 2016 @ 04:22

    Właśnie brak plakatów na osiedlach, u mnie ostatni plakat był chyba 5 lot temu…Do boju GKS do boju Wszyscy !!!!

  14. Grzegorz — 5 listopada 2016 @ 22:57

    Tomek. W tej bardzo słabej lidze ważne są wyniki. 1:0 mi wstarczy. Są 3 punkty. Tylko przy tym wszystkim atmosfera musi być.

  15. Kibol — 5 listopada 2016 @ 22:26

    Jeżeli nie bedziecie wygrywać z SOSNOWCEM i TYCHAMI to nikt nie przyjdzie sory takie życie musicie to zrozumiec a nie jakies mecze sranie w banie i nie tylko !!!!!!!

  16. tomek — 5 listopada 2016 @ 22:23

    Jeżeli faktycznie na blaszoku barany tak sie zachowują to beda chodzic tylko oni. Nie wiem jak tam jest mam zawsze loze vip i tam jest ok. Kolejny problem to brak widowiska. To ze sa wyniki to za malo. Nikt nie chodzi ogladac gowna byle byl wynik. Bedzie widowisko beda ludzie proste. Osobiscie tez uwazam ze lepiej stworzyc warunki dla piknikow niz dla prymitywow wymuszajacych kase z ktorych klub nie ma zadnego zysku. Zaplaci taki 15 zl i wydaje mu sie ze bog wie co uczynil.

  17. Grzegorz — 5 listopada 2016 @ 22:19

    A tak wogóle. MAMY LIDERA GKS MAMY LIDERA!!!

  18. Grzegorz — 5 listopada 2016 @ 22:14

    Ku..a nie obrarzajcie nikogo. Nikt nie pije za kase z puszek. A co do Murzyna to synek flaki wyprówoł na blszoku i na wyjazdach. Myśle że kłopoty zaczeły się po sztamie z górnikiem.

  19. Tom — 5 listopada 2016 @ 21:45

    Nie chcę tu nikogo posądzić o zawłaszczenie, ale jaką mam pewność że zbierający kasę do puszko pół nocy w knajpie piją za własną kasę a nie tą z puszki właśnie ?

  20. andrzej — 5 listopada 2016 @ 21:25

    do fan-club dortmund.wymieniles te ksywki….kuzwa!!!!to byly czasy!!!sp.sissi,oskar,rumcajsitd.az sie lezka kreci w oku.jo mom 48 lat za ta gieksa bych pojechol na koniec swiata.pamiyntom te wyjazdy, 1 final pp 1985 w warszawie porazka z zydzewem w karnych…ta ekipa juz nie wroci!!!!!

  21. JARECKI — 5 listopada 2016 @ 21:10

    Jesusie wy czytacie co piszecie? ruszcie swoje szanowne dupy z lat 90 mamy 21WIEK !!!
    Jak stare dziadki na lawce pod blokiem … ja panie kiedys to byly mecze nie to co teraz…. no litosci. Oprawy sie podobaja??!! Ale juz dolozyc sie do niej to juz zle. Nie wiem jak bylo na Blaszoku na Glownej nikt nie „wymuszal” datkow . Nie chcesz nie dajesz i tyle czy moze az tyle?! A co do ekipy z A obrażonej na prowadzacych rece opadaja. Cala GIEKSA razem Pamietacie??!! a nie jak Wam sie podoba czy zachce. zamiast Killerowi pomagac to jeszcze mu dowalic no rewelacja .Smierdziele by sie usmiali

    ps. wpisu andrzeja juz wcale nie skomentuje bo to jest jakas masakra

  22. andrzej — 5 listopada 2016 @ 21:00

    nie musza mieszkac w barcelonie,na moich oczah-w debie na bukowej gieksa rozjechala zidana ikolegow,i uwierz mi te czasy juz nie wroca,a taki gonzo nie moglby nawet za jasiem furtokiem sprzetu nosic!!!!

  23. true — 5 listopada 2016 @ 19:57

    Nie nie..mi szacunek się nie należy bo: nie jestem patriotą, nie jestem narodowcem, nie jestem ” kibicem wykletym” i nie głosuje na pis!!!! Ale wiecie co … jestem kibicem GieKSy i nic tego nie zmieni!!!
    Cieszę się że na nieoficjalnej stronie same mądre glosy..ale czy ktoś włącznie z autorami strony podejmie temat..mhm wątpię. Dalej będzie na bloszoku pincet osób..
    Jak tego nie weźmiecie za ryj to będzie jeszcze gorzej!!! Amen.stadion na ila chcecie 30 tys buhaha.. pozdro dla normalnych i do zobaczenia na głównej.

  24. Boss — 5 listopada 2016 @ 18:58

    Podzielam zdanie innych, czemu nikt nie pilnuje jak wymusza sie od ludzi i wyzywa osoby które nie chcą wrzucić do puchy przed blaszokiem ? Z tego powodu między innymi oczywiście ludzie uciekli na główna lub w ogóle ze stadionu! Wiadomo ze frekwencja u nas jest daremna zeby nie powiedzieć zenujaca i trzeba szukać sposobów poprawy tego bo całej winy nie ponosi lista zespołów 1 ligi z czego 90% nieatrakcyjnych. Szacunek należy sie wszystkim bo każdy jest równy. Kibic to kibic

  25. Mr.Karlik — 5 listopada 2016 @ 18:28

    Odpowiedź dla Ernesta.To jest robota dla stowarzyszenia!!! Najwyższy już czas aby osoby w wieku lat naście przestały się zachowawyć jak wszystkowiedzący. Widać, że się źle dzieje. Komuś się „władza” w dupie poprzewracała. Nonsensowne decyzje. Ty możesz jechać na wyjazd do tychów, ty nie. Bo nie byłeś np: w Suwałkach. „Dawaj kasę” bo nie wejdziesz na sektor. To nie jest normalne, tego nie było w latach 90 i 00 nigdy. Stowarzyszenie ogarnijcie to! Murzyn szara eminencjo zrób porządek z małolatami bo to jest w dużym stopniu twoja wina!!!

  26. fan -club Dortmund — 5 listopada 2016 @ 16:28

    pytanie do obecnych decyzyjnych…na meczu z gornikiem bylo ze 30 flag wywieszonych,a gdzie fana Bractwa Weteranow????NIKOMU NIC NIE DAJE DO MYSLENIA ZE STARA EKIPA WYCOFALA SIE CALKOWICIE??????ZE NIE UMIECIE LUB NIE CHCECIE SIE DOGADAC ZE STARA PAKA???kiedys takie ksywy jak Belmond Sisi Owsik Rumcajs Jelen Skalpel itd byli znani w calym kibicowskim srodowisku w polsce ..bo byli z Gieksy…dzis chyba poniektorym zmienily sie priorytety..na Gieksie jestesmy wszyscy rowni i wszyscy razem ,a nie jakies wymuszania grozby straszenia i obrazania..nie tedy droga

  27. Mecza — 5 listopada 2016 @ 16:13

    @Andrzej, przeprowadź się do Barcelony to będziesz miał widowiska ale GKS jeszcze kiedyś będzie w EX strzelał po 3 bramki i więcej a ty będziesz pisał że było 5stopni, wiał zimny wiatr i bez sensu na meczu być.

  28. ernest — 5 listopada 2016 @ 13:13

    do Mr.Karlik – Ja, zajebisty pomysł, nic tylko przyklasnąć i na następny mecz zamknąć sektor A, C oraz pół B, składki opłacone i 200 chłopa na Blaszoku;)

  29. Mr.Karlik — 5 listopada 2016 @ 12:48

    Czyli jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze!.Panowie gniazdowicze ogarnijcie się. Za moich czasów na Blaszoku nikt nikogo nie przymuszał do haraczu. Chyba najwyższy już czas na zmianę.Ktoś tu napisał o czasach Sisiego,Oskara,murzyna. A czy to nie przypadkiem na piersi tego ostatniego wychowała się obecna młodzierz? A co na taki stan rzeczy stowarzyszenie?! od czego ono jest???
    Rozwiązanie jest proste sektor C,B tylko dla stowarzyszenia tzn. opłacasz składki członkowskie wchodzisz na sektor, coś na wzór z Marsylli. Proste rozwiązanie i nikt nikogo nie straszy pobiciem przed sektorem. Panie i panowie, dziewczęta i chłopcy rozwiązania są gotowe wystarczy tylko chcieć coś zmienić.

  30. andrzej — 5 listopada 2016 @ 12:01

    PRZESTALEM CHODZIC W POLOWIE LAT 90 .FURTOK,JOJKO,SZEWCZYK KTORY W PRZECIAGU 2 MIN STRZELIL 2 BRAMKI Z WOLNYCH NA HUTNIKU KRAKOW Z OK 35 M,POZNIEJ GURULI,KUCZ,ZADZIORNY SWIERCZEWSKI BYLO CO OGLADAC!!!TERAZ DLA KOGO JA MAM ODWIEDZIC TEN STADION?DLA TEJ CHALTURY?1-0 CO MECZ WYMECZONE.JEST AMBICJA ZGODZE SIE,SA WYNI8KI,ALE NIE MA TAKIEJ INDYWIDUALNOSCI JAK NP FURTOK.20 ZETA ZAPLACIC ZA OBEJRZENIE 1 BRAMKI?A GDZIE WIDOWISKO?

  31. łukasz — 5 listopada 2016 @ 10:34

    a część z tych pieniędzy idzie na ukrywanie mordercy Dominika !!!

  32. Tauzen — 5 listopada 2016 @ 10:33

    jak to jest że wszedłem wczoraj na mecz od razu chcą pieniądze później mecz się zaczął jakieś dziecko chciało pieniądze łaziło z puszką na sektorze na głównej potem za pare minut następni ….co to kurwa ma być ??? caritas ? jak nie wrzucisz do puszki to obrażają lub robia tengie miny , a potem się dziwicie czemu ludzi nie ma

  33. Grzegorz — 5 listopada 2016 @ 10:22

    Mati myśle że nowy stadion na razie nie jest nam potrzebny. Zbudować mocny zespół, wrócić do extraklasy i pokazać co znaczy GieKSa. Klimat naszego stadionu był zajebisty i trzeba to odbudować.

  34. ernest — 5 listopada 2016 @ 10:20

    Nieważne jakie przyczyny, ważne jak wyjść z tego marazmu. Trener Brzęczek ma w 100% rację i bardzo dobrze, że o tym mówi głośno. Myślę, że mimo wszystko odpowiedzialni jesteśmy MY kibice, klub marketingowo robi co może, bilety za grosze… Po prostu trzeba się wzajemnie mobilizować albo uderzyć w pierś i przyznać że przez te 12 lat piłkarskiego marazmu nie wykształciliśmy nowego pokolenia fanatyków. Ale też nic nie jest robione w tym kierunku – mieszkam w centrum i plakatu reklamującego mecz nie widziałem od dawna. Ktoś to musi ogarnąć, nagłośnić a chętnych do pomocy nie braknie nawet wśród starych chopów jak ja.

  35. Mecza — 5 listopada 2016 @ 09:45

    GKS liderem a więc wynikami nie ma co się zasłaniać. Problem leży po naszej i nie mam na myśli tych którzy nie przychodzą a tych którzy do tego doprowadzili. Cała GieKSa razem a więc jak zależy zarządowi, nam kibicom to ktoś kto to ogarnia powinien zrobić listę błędów które zostały popełnione i wyeliminować je bez obrażania się.

  36. Mati — 5 listopada 2016 @ 09:23

    Jak tak dalej bedzie z frekwencją to wybuduja stadion na 5000!!Ale fakt faktem ludzi znudzila postawa kopaczy przez ostatnie lata,brak sukcesów po drugie co to za chamy siedza w gnieździe.Ludzie wola siedziec na głównej gdzie jest prowadzony prawdziwy doping

  37. Grzegorz — 5 listopada 2016 @ 08:16

    Do Ultras GieKSa. Co do zbierania do puchy na sektorze to nic nie mam. Nie jest to nachalne, w zamian dostaje się wlepke i chopy z chęcią wciepują. Ale akcje przed sektorem to już inna sprawa. Ja Was wszystkich rozumiem bo do dziłalności grup potrzebna jest kasa ale to zbierajcie jedną wspólnie i potem się jakoś podzielcie.

  38. Robert — 5 listopada 2016 @ 08:00

    Pikniki/całe rodziny= 100 pln w kasie klubu lub chuliganeria= 15 pln w kasie klubu. Panie przesie wybór należy do Ciebie…

  39. mot — 5 listopada 2016 @ 07:46

    Hehe..o tym co piszecie i innych tegoż typu akcjach już pisałem..Panie Brzeczek/ Prezesie Albo będzie kulturka, albo chuliganka.. Ja na blaszok już nie chodzę. Dziękuję

  40. Jaca — 5 listopada 2016 @ 07:33

    Na gorniku tak było, kasa poszła przelewem, wiec na mecz człek bez gotówki poszedł i ledwo wszedł na blachę obrzucony wyzwiskami przez swoich :O

  41. Ultras GieKSa — 5 listopada 2016 @ 04:45

    Ultrasi zbierają tylko na sektorach, więc nikt od Was nie wymusza przed sektorem do wrzucania siana ultrasom. Weźcie ogarnijcie chociaż tak prosty temat.

  42. Mocny — 5 listopada 2016 @ 00:53

    Od jakiegoś czasu na szpilach na siłę wmusza się wrzute na „oprawe” doping albo wypierdalaj… no kurwa czy my jesteśmy śmierdzielami z chorzowa się pytam?? Bo tam ponoć to codzienność. Gdzie my idziemy?

  43. Tom — 5 listopada 2016 @ 00:38

    Dokładnie tak jak piszecie, im więcej osób przyjdzie na mecz tym większy haracz, będą mieć.
    Co, mamy przyjść na mecz żeby się zrzucić na papugę dla mordercy ???

  44. Mecza — 5 listopada 2016 @ 00:26

    @Grzegorz, nie pomyślałem o tym ale faktycznie tu trzeba motorniczego zmienić a nie szukać problemu. Za chwilę prowadzący będzie wyzywał grupkę 100 osób bo tyle będzie na B,C. To trzeba umieć pociągnąć za sobą tłum a nie zniechęcać. Na Blaszoku ostatni raz byłem 3-4 lata temu i wkurzał mnie gościu budujący reputację wyzwiskami.

  45. Grzegorz — 5 listopada 2016 @ 00:25

    A tak na marginesie. Panie trenerze i piłkarze. Nie wierzyłem w Was. Chyle czoła i życzę sukcesu w naszym wspólnym celu.

  46. Grzegorz — 5 listopada 2016 @ 00:12

    No i o tym mowa. Większość kumatych ale starszych pamiętających starą GieKSę przeniosła się na główną. Kiedyś blaszok sektorA „DO BOJU GKS!!!” a teraz, zamknięty.

  47. Lu — 4 listopada 2016 @ 23:54

    Szkoda ze było nas tak mało ale sytuacji nie poprawiają akcje z meczu z Górnikiem kiedy aby wejść na blaszok trzeba było wrzucić do puchy ultrasów.. akurat nie miałem forsy i siłą musiałem przepychać się ze swoimi..wkurwiające na maxa!!!

  48. Grzegorz — 4 listopada 2016 @ 23:53

    Za czasów Sisiego, Oskara, Murzyna nie było problemu z zapełnieniem blaszoka. Blaszok był pełny.

  49. 64 — 4 listopada 2016 @ 23:42

    Ale jak to kurwa jest, że na takim Górniku to biletów brakło już 2tyg. przed szpilem i blaszok nabity. Ci kibice są, tylko chyba żaden nie ogarnął przełomu sportowego jaki mamy w tym sezonie i o co w końcu gramy. Główna jest bardziej nabita bo część się przeniosła z blaszoka (ciekawe jaki w tym udział miał Killer..)

    Teraz trzeba myśleć o wiośnie, wykorzystać radio, busy, stworzyć nową modę choćby drukując dupną tabelę czoła ligowego na plakatach przed każdym meczem. Jak inwestować to teraz.

  50. Grzegorz — 4 listopada 2016 @ 23:40

    Przepraszam że nie byłem na meczu. Jestem GieKSiarzem i powinienem tam być. A do ” Mecza”. To nie o marazm chyba chodzi. Gdy nikt nie robił się ważnijszym niż jest to było inaczej.

  51. Mecza — 4 listopada 2016 @ 23:07

    Trenerze wkleję to co godzinę temu w innym miejscu napisałem „Przez ten marazm długoletni młoda kadra kibicowska nam się traci i blaszok pusty. Mam nadzieję, że klub ma pomysł jak to zmienić. Dla mnie bilet do lat 18 powinien być za 1 zł – zawsze. To kiedyś się zwróci z nawiązką. Na głównej o wiele lepiej z frekwencją ale to ekipa wychowana na ekstraklasie czego młodzi nigdy nie doświadczyli z GKS”

 

Dodaj komentarz

*