[TRANSFERY] Sprawdzamy Bartosza Waleńcika

Dodano przez kosa | 22 stycznia 2018 13:02
Licznik odwiedzin: 1551

Nasz klub testuje obecnie 21-letniego środkowego obrońcę Bartosza Waleńcika, który jest piłkarzem Piasta Gliwice. W poprzedniej rundzie był wypożyczony do pierwszoligowej Bytovii Bytów.

Trapiły go jednak kontuzje i w efekcie wystąpił jedynie w kilku spotkaniach drugiej drużyny. W trzech wcześniejszych sezonach (tj. od 2014/15 do 2016/17) występował w II-ligowej Siarce Tarnobrzeg. Z roku na rok grał więcej (odpowiednio: 19, 26 i 36 spotkań) i zaliczył łącznie 81 spotkań strzelając dwie bramki. Waleńcik ma ważną umowę z Piastem Gliwice do czerwca 2020 roku, a więc w grę wchodzi zapewne wypożyczenie.

Oddala się natomiast szansa na transfer Mateusza Żebrowskiego, o którym pisaliśmy wcześniej tutaj. Nasz klub nie dokonał na razie transferu do kadry pierwszej drużyny. Oprócz nas w pierwszej lidze jedynie Podbeskidzie Bielsko-Biała i Stomil Olsztyn nikogo nie zakontraktowały. 

7 komentarzy »

  Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, jednakże zastrzega sobie prawo do ich cenzurowania lub usuwania.
  1. Mecza — 23 stycznia 2018 @ 08:03

    @kosa ja się zadowolę karnetem. GKS nie może trzymać zawodników aby się ilość zgadzała. Facet rocznikowo ma 27lat i jeszcze pół rundy nie zagrał chyba w GKS. Nie mam nic do faceta, tylko przykład że trzymamy zawodników na etatach którzy nie rokują a widzą to Ci „pierwszego wyboru” którzy odbierają to za pozorną konkurencję której tak naprawdę nie ma. Były prezes Rozwoju dobrze powiedział, zawodnik który ma z 22 lata i nie radzi sobie w 3 lidze w kolejnych zespołach gdzie jest wypożyczony to po co go trzymać w kadrze 1ligowej wiedząc że on już nie będzie grał na odpowiednim poziomie.

  2. kosa — 22 stycznia 2018 @ 21:45

    @Mecza a ile kosztuje Wierzbicki, że Ty będziesz tańszy?

  3. Mecza — 22 stycznia 2018 @ 21:25

    @Adam, nie każdy mistrz potrafi uczyć. Dla mnie Janusz był za mało wyrazisty, żeby nie powiedzieć że nic nie miał do gadania u kolejnych trenerów bo Ci robili co chcieli z wyborem bramkarza. Dobry spec od tormanów powinien również wychwycić zdolnych a u nas w kadrze od 100 lat jest Wierzbicki. Gościu się nadaje na ten poziom albo nie, żadnej weryfikacji. Trzecim bramkarzem ja mogę być, będę tańszym.

  4. Adam — 22 stycznia 2018 @ 18:25

    Odnosnie transferow wiekszosc z nas mysli sobie ze mamy kasy tyle ze rewolucje mozna zrobic a tu prosze nic sie nie dzieje ,tylko po cholere znowu jakies niepotrzebne i optymistyczne informacje Tadzia Bartnika ze w ostatnim tyg sie wiele wyjasni odnosnie nazwisk itd ze kazdy kyo przyjdzie bedzie lepszy od tych co odeszli …Tadziu pilkarzem byles mizernym chaotycznym bez techniki jakie ty masz pojecie o zawodnikach,pojawialy sie artykuly o mlodych zdolnych z 1 i 2 ligi czy kto kolwiek ze sztabu szkoleniowego pomyslal by zapoznac sie z materialem przedstawionych zawodnikow ..czekacie az inni im dadza szanse pokazania sie ….czemu nie zapraszacie na testy mlodych zdoljych ze slaskich klubow?szkoda czasu ?Sam przedstawilem Cv chlopaka ktory rozegral 40 meczow w kadrze polski U-15,16,17,18 nawet nie daliscie szansy pokazania sie mu na 1 badz 2 treningach..Robicie walki z menagerami czyzby chodzilo o prowizje itd…Dobrze ze juz patrze na ten cyrk z usmiechem na ustach i bez wiekszego wkurwienis gdyz w inny wypadku trzeba by bylo zaczac wymieniac sklad od najwyzszych stolkow konczac na wkladkach….Ostatnia rzecz ktora chcialem poruszyc to odejscie Janusza ,k…. czy niema tam kogos kto zda wam sprawe z faktu ze to ikona drugs po Jasiu i ze dla takiego fachowca miejsce w klubie powinno zawsze byc ..trener mlodych bramkarzy w akademi Gieksy itp…przecierz on osiagnol wiecej niz Luncik,Tkocz,Budzilek,Nowak razem do kupy wzieci…nie cenicie fachowcow ani nie szanujecie Legend…Tadziu a ty sie wez k…..do roboty inaczej sie pakuj bo rzu asz slowa na wiatr ,dalej pompujesz balonik o awansie itp..A szczerze mowiac c….x tego bedzie ….pozdro Gieksa to My….

  5. Irishman — 22 stycznia 2018 @ 16:34

    Zero zdziwienia z mojej strony! Zdziwiłbym się raczej gdyby było odwrotnie (i z całego serca tego bym chciał!!!). Moim zdaniem klucz do wszystkiego co się dzieje z GieKSą tkwi w wywiadzie z prezydentem Katowic, jeszcze z jesieni.

  6. kosa — 22 stycznia 2018 @ 14:48

    bo nie trenuje już z drużyną.

  7. Zdaleka — 22 stycznia 2018 @ 14:27

    Skąd info, że się oddala?

 

Dodaj komentarz

*