Kibice: Będziemy się bić o awans

Dodano przez Shellu | 29 lipca 2015 00:20
Licznik odwiedzin: 1378

Jesteśmy można powiedzieć dokładnie między meczem z Rozwojem, a Wigrami. GieKSa zagrała dobry mecz z zespołem ze Zgody, nie dziwiły więc pozytywne opinie dotyczące spotkania derbowego.

19mózg64
W końcu piłkarze grali z głową, wiedzieli gdzie podać, zagrywali kombinacje, szybko wymieniali piłkę, przejmowali piłki, do końca walczyli o piłkę, zapierdalali po flankach, strzelali z dystansu. NO KURWA W KOŃCU!

Jarecki
Gratuluje awansu.Mimo jeszcze sporej ilosc mniejszych czy większych rzeczy do poprawy to byla zupelnie inna druzyna niz w zeszlym sezonie. Im sie chcialo

wojtekbezportek
Spokojna wygrana, fajna gra, pewny wynik i awans. Runda dobrze rozpoczęta, oby tak dalej!

BulaGKS!
Po raz pierwszy od dawien dawna mogę powiedzieć, że należało nam się z 5:0, oby tak dalej!

LeoPold
Bardzo fajny mecz, całkiem inaczej się go oglądało niż w zeszłym sezonie. Chyba oczyściliśmy skład z darmozjadów.

CarlosRuiz
Dobre przetarcie przed ligą. W końcu widać było jakiś pomysł na grę i przede wszystkim była walka. Do końca wytrzymali narzucone przez siebie tempo.

Gniotek1102
Pierwsza polowa
Doskonala akcja bramkowa i bardzo dobra gra w destrukcji niestety malo sytuacji podbramkowych.
Druga
Wrecz odwrotnie masa sytuacji i to nie z dupy tylko po bardzo ciekawych akcjach

artek
Bardzo pewne zwycięstwo. Od pierwszej do ostatniej minuty pełna kontrola. Tak grająca drużyna będzie biła się o awans.

VIP
Piłkarsko na plus, nie wiadomo tylko czy to my tacy dobrzy czy Rozwój taki cienki :- ) Jestem mile zaskoczony frekwencją, dopingiem i atmosferą, jak na taki mecz to naprawdę dobrze to wyglądało.

Lista komentarzy (1) »

  Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, jednakże zastrzega sobie prawo do ich cenzurowania lub usuwania.
  1. kibic — 29 lipca 2015 @ 14:02

    tak widac poprawe w grze druzyny do poprzedniego sezonu i to na wielki plus,ale dopiero najbilzsze mecze okresla wartsc druzyny,bo nie mozna ja oceniac po meczu ze slabym rozwojem,kadra zespolu musi byc jeszcze wzmocniona napastnikiem jak i srodkowym obronca,kazdy widzial ze mamy problem z wykonczeniem sytuacji a w lidze nie bedzie juz tak latwo,ale i tak juz jest lepiej wiec jesli tylko Cygan jak i Proksa pszestana oszukiwac i jeszcze kogos dobrego sprowadza to bedzie dobrze i wreszcie zaczniemy dobrze grac a o awans bedziemy pewni wiec tera tylko w rekach zarzadu aby wdzieli sie do roboty a bedzie dobrze

 

Dodaj komentarz

*