Piłkarskie mistrzostwa Europy to sportowe danie główne w 2024 roku, a Superbet znów zadbał o to, żeby gracze dobrze się bawili. Słynący ze swojej sztandarowej „Superprzewagi” bukmacher zaproponuje pasjonatom futbolu jej podrasowaną wersję, umożliwi grę za darmo podczas fazy grupowej turnieju, a także zainspiruje społeczność unikalnymi treściami wideo oraz wyzwaniami Supersocial. – A wszystko to przy zachowaniu najbardziej atrakcyjnych kursów na rynku, bo nie zapominamy, że graczom na tym zależy – uśmiecha się Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.
Superprzewagę zna każdy pasjonat zakładów sportowych w Polsce. To dzięki swojej sztandarowej promocji, w ramach której po osiągnięciu dwubramkowej przewagi zakład jest rozliczany jako wygrany, niezależnie od końcowego rezultatu, Superbet błyskawicznie stał się wiceliderem rynku online w naszym kraju. Superprzewaga uratowała miliony kuponów i przekonała klientów, że gra u tego bukmachera jest dla nich najbardziej opłacalna. – Jesteśmy z niej bardzo dumni, dlatego specjalnie z okazji EURO 2024 wprowadzamy ją na wyższy poziom. W meczu Polski z Holandią wystarczy jednobramkowe prowadzenie biało-czerwonych, żeby aktywować Superprzewagę. To oznacza, że rozliczymy wszystkie kupony postawione na wygraną zespołu Michała Probierza od razu w momencie wyjścia na prowadzenie, niezależnie od końcowego rezultatu – ujawnia Łukasz Seweryniak.
Zabawa za darmo i gra o milion
Przedstawiciele marki Superbet w swojej strategii promocyjnej na czas turnieju położyli silny nacisk nie tylko na akwizycję i przygotowanie niezrównanej oferty dla nowych graczy, ale również na zapewnienie wyjątkowej zabawy pasjonatom analizy sportowej, którzy już grają u tego bukmachera. Przykładem takiego działania jest promocja Postaw20Odbierz20, która będzie obowiązywała przez cały czas trwania fazy grupowej turnieju. Jej reguły są niezwykle proste – codziennie stawiając co najmniej 20 PLN w Superbetsach (kilkuwydarzeniowych zakładach na jeden mecz), otrzymasz bonus 20 PLN. Możesz wybierać zakłady, tworzyć kupony i odbierać darmową kasę na grę każdego dnia!
Miejmy nadzieję, że przygoda z turniejem dla piłkarzy reprezentacji Polski potrwa znacznie dłużej niż sama faza grupowa turnieju. Jeśli chodzi o graczy Superbet, mogą oni mieć pewność, że świetna zabawa nie będzie miała końca! Od samego początku fazy pucharowej, aż do wielkiego finału na kibiców będą czekały atrakcyjne wyzwania. Zostaną one podzielone na 5 etapów, w każdym z nich będzie zagwarantowana osobna pula nagród. Łącznie gra będzie się toczyć o równy milion złotych! Warto więc będzie włączyć się do zabawy, stawiać kupony, zbierać punkty i powalczyć o jak najwyższe miejsce w rankingu.
– Jestem przekonany, że te dwie promocje nie tylko sprawią, że wielu nowych graczy będzie chciało skorzystać z naszej oferty, ale również damy dzięki nim wiele radości naszym najwierniejszym klientom. Zależy nam na tym, żeby zawsze czuli się doceniani i byli dumni z tego, że grają właśnie w Superbet. Bet20Get20 to także świetny sposób na zabawę bez ryzyka dla tych, którzy mają ochotę na dodatkowe emocje podczas meczów fazy grupowej. Jestem przekonany, że niespodzianki, które przygotowaliśmy na Euro, przypadną do gustu wszystkim fanom sportu. Chcę bardzo mocno podkreślić, że robimy to wszystko przy zachowaniu najwyższych kursów na rynku, bez podnoszenia marży na zakładach, co nie zawsze jest normą w branży – mówi General Manager Superbet Polska.
Bukmacherski TikTok?
Jednym z fundamentów, na których Superbet zbudował swój wielki sukces na polskim rynku, jest społecznościowa funkcjonalność Supersocial, w ramach której gracze mogą wymieniać się inspiracjami, kopiować ciekawe kupony, a także dyskutować o bieżących wydarzeniach sportowych. Grupa Superbet kładzie silny nacisk na rozwój aplikacji mobilnej, a co za tym idzie stawianie kolejnych kroków na drodze do pozycji globalnego giganta w szeroko rozumianej sportowej rozrywce, nie tylko bukmacherskiej. Również na tym polu na graczy czeka mała rewolucja.
– Równo ze startem Euro 2024 udostępniamy użytkownikom zupełnie nową funkcjonalność wideo w ramach Supersocial. Od teraz aplikacja stanie się miejscem do śledzenia i tworzenia krótkich, dynamicznych materiałów w stylu znanym po części z TikToka. Zaangażowaliśmy superdrużynę zewnętrznych twórców: byłych piłkarzy, ekspertów bukmacherskich, dziennikarzy i tiktokerów, którzy każdego dnia będą dzielić się z publiką nowymi materiałami wideo w Supersocial. Do tego, dzięki fantastycznej pracy naszego teamu social media dowodzonego przez Kamila Grelę będziemy mieli każdego dnia mnóstwo atrakcyjnych, własnych treści prosto z Niemiec. Przede wszystkim zależy nam na zainspirowaniu ogółu graczy do tego, aby sami stali się twórcami. To dzięki nim wszystkim Supersocial może stać się ekscytującym bukmacherskim Hyde parkiem, miejscem, w którym gracze dostaną porcję bieżącej wiedzy, porad jeśli chodzi o zakłady oraz mnóstwo świetnej zabawy, a przede wszystkim poczują, że sami też mogą zabrać głos – opowiada Marcin Bratkowski, Head of Content w Superbet Polska.
Przyciągnąć uwagę reklamą i podbić serca produktem
Całość działań promocyjnych Superbet wokół najważniejszej futbolowej imprezy roku spaja pod jednym parasolem komunikacyjnym szeroka, przygotowana specjalnie na polski rynek kampania marketingowa. – Nasza nowa kampania pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To moment, w którym wszyscy zamierają, patrząc w niebo, aby już za chwilę skupić wzrok na niemieckich boiskach i walce biało-czerwonych o sukces – podkreśla Katarzyna Gawlik, Dyrektorka Marketingu Superbet.
Trzydziestosekundowy spot jest naszpikowany gwiazdami – od Mateusza Borka, przez Sławomira Peszkę i Jerzego Dudka, po specjalną rolę piłkarzy Lecha Poznań i Górnika Zabrze, w tym Lukasa Podolskiego. Na gościnnych występach możemy zobaczyć też… bawarską rodzinę wraz z ogrodowym krasnalem. – To wszystko zgrabnie łączy się w całość z tym, co czeka na graczy w Superbet podczas mistrzostw Europy. Z jednej strony gwiazdorska oferta, z drugiej dużo luzu i dobrej zabawy. Mówi się, że piłka nożna to „najważniejsza z rzeczy nieważnych”, ale przez kolejne cztery tygodnie stanie się „najważniejszą z rzeczy ważnych”. A my wtedy będziemy obok naszych graczy, wspólnie z nimi ciesząc się tym czasem – kończy Łukasz Seweryniak.
Najnowsze komentarze