Głos kibiców po sobotnim meczu

Dodano przez Shellu | 29 października 2012 20:50
Licznik odwiedzin: 699

Opinie po meczu Arki z GieKSą były przeważnie pozytywne. Kibice docenili klasę Przemysława Pitrego oraz dobrą postawę innych zawodników. Kilku jednak zostało skrytykowanych. Oto kilka opinii po meczu katowiczan nad morzem.

Homer
Bardzo dobrze graliśmy; szkoda, że nie potrafimy tak grać w każdym meczu tylko w jednym na trzy, cztery.

Zielu88
Ja pierdole ostatnie 10 minut to stan przedzawałowy, ale udało się! Brawo Piłkarze! To jest właśnie ta GieKSa. Zawodnikiem meczu oczywiście: Pitry.

mixer1964pl
Co, gdyby nie Pitry !!!! …Dziękujemy…

Ka Pa
Pitremu ta przerwa chyba dobrze zrobila, bo po slabszym meczu z Miedzia znowu mielismy taki cholernie pewny punkt na boisku! Wielkie brawa.

arti
Zagralismy tak jak powinno grac sie na wyjezdzie czyli starac sie jak najlepiej zagrac w obronie i wykorzystac jakas sytuacje w ataku.

fjodor1978
Pitry tradycyjnie ZA-JE-BI-ŚCIE, man of the match!

Bombon
Budzę się dziś rano, patrzę za oknem – śnieg. Myślę czy to nie 6 grudnia, Mikołajki, to może jakiś prezent to od razu sprawdzam wynik GieKSy i… szok. Pięknie. Oglądam potem gole i nie dowierzam. Drugi gol dla GieKSy to prawdziwy majstersztyk. Udany drybling na obrońcy, aż Pitry położył go położył na ziemię i spokojny strzał w długi róg. Facet jest ewidentnie w życiowej formie i nie myliłem się po ostatnim meczu z Brzesko, że „nie ma Pitrego, nie ma niczego”. Tyle ile nam meczów wygrał to właśnie dzięki niemu nie jesteśmy w tabeli między ŁKS-em, a Polonią.

marcinGieKSa
Brawo dla chłopakow, taka GieKSe chce sie ogladac zawsze.Na szczegolne pochwały zasługuje Przemek Pitry , gra po profesorsku.Nie ma Pitrego nie ma gry.

silny
Gratulacje pilkarze za dobry mecz i dobry wynik. Osobiscie nie spodziewalem sie zwyciestwa, choc zawsze przed meczem w nie wierze. I nie bylo to bynajmniej zwyciestwo szczesliwe mimo troche dretwego poczatku w naszym wykonaniu.

2 komentarze »

  Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, jednakże zastrzega sobie prawo do ich cenzurowania lub usuwania.
  1. WNC64 — 30 października 2012 @ 12:04

    Pytanie tylko, jak długo Pitry jeszcze u nas będzie grał… Z taką dyspozycją zapewne już teraz kluby e-klapy zaczynają mu się przyglądać. Podobno nawet Fornalik kombinował, czy go nie wcisnąć do kadry repry…

  2. lukasz — 29 października 2012 @ 21:52

    ok pitry jest kluczowym zawodnikem dla gieksy ale nie zapomnijmy tez ile daje tej druzynie fonfara ciesza 3 punkty ale jest pytanie co gorak zrobil u siebie z miedzia i okocimskim i nie mozna powiedzie ze przegralismy tylko dlatego ze nie bylo pitrego bo stracilismy 6 punktow a to duzo i teraz musimy odrabiac na wyjazdach a to nie bedzie latwo

 

Dodaj komentarz

*