Dołącz do nas

Sponsorzy

Superbet znów wchodzi na wyższy poziom! Rusza nowa kampania bukmachera

Avatar photo

Opublikowany

dnia

W ostatnim czasie Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, stawiał w ramach marketingu na księżycowy klimat spod znaku „Supermoon”. Charakterystyczna kampania, w której m.in. Sławomir Peszko prezentował bezgrawitacyjną cieszynkę na księżycu, spotkała się z szerokim uznaniem i pozytywnymi recenzjami. W plebiscycie Sport Biznes Polska znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Kampania Marketingowa 2023 roku” i wciąż ma szansę na triumf. Od dziś marka ląduje na Ziemi, co nie znaczy, że nie planuje się od niej odrywać. Ruszamy z całkowicie nową kampanią marketingową SuperElevator. Do superwindy, przenoszącej w mgnieniu oka do świata emocji, zaprosimy wszystkich sympatyków sportu. Razem wejdziemy na wyższy poziom gry! – zapowiada Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Nowa kampania jest elementem spójnej, globalnej strategii, obejmującej wszystkie rynki, na których Superbet jest obecny. W polskich spotach głównymi bohaterami będą ambasadorzy bukmachera: komentator sportowy Mateusz Borek i były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek. Cieszący się zaufaniem i rozpoznawalnością wśród entuzjastów sportu eksperci piłkarscy zaproszą do windy każdego kibica, który poszukuje dodatkowej dawki emocji. Na kolejnych piętrach będzie można posmakować różnych dyscyplin sportu, a także poznać kluczowe przewagi oferty Superbet. Odrębne wariacje spotów przygotowano dla takich funkcjonalności jak Superprzewaga, szybkie wypłaty, darmowe gry free to play czy rozbudowanych funkcji społecznościowych, które oferuje platforma Supersocial. Wszystko to razem sprawi, że bukmacher zaprosi odbiorców do wejścia na „wyższy poziom gry”, kontynuując koncept reklamowy GO SUPER!

Zmieniamy otoczenie z kosmosu na windę, ale nie zmienia się to, co dla nas i dla naszej społeczności najważniejsze: dobra zabawa, wspólne emocje i najlepszy produkt bukmacherski na rynku. Nasza superwinda, podobnie jak nasza aplikacja, przeniesie fanów świata sportu na ich ulubione areny sportowe dostarczając niesamowitych emocji. Wystarczy tylko nacisnąć odpowiedni przycisk. Oczywiście Superelevator będzie kampanią 360 stopni, obejmującą całość działań marketingowych od spotów TV, przez reklamę w kanałach digital, aż po reklamy OOH czy działania aktywacyjne w ramach naszych sponsoringów. W każdym z tych obszarów postaramy się wejść na wyższy poziom gry, do czego będziemy też zachęcać Polaków – podkreśla Katarzyna Gawlik.

Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Eyelinez Londynu. Reżyserem spotów był Josh Cohen, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada londyńska agencja No.8.

Za kampanię odpowiadają również: ze strony globalnego teamu Superbet Martina Živković – Head of Brand Operations, natomiast stronę polską, oprócz Katarzyny Gawlik, reprezentuje Bartosz Malaka – Head of Marketing.

Bukmacher w związku z kampanią tradycyjnie planuje także specjalne akcje brandowe z wykorzystaniem swoich kluczowych sponsoringów. Superwindy mogą więc spodziewać się fani Lecha Poznań, Górnika Zabrze, a także uczestnicy szachowego turniej Superbet Rapid & Blitz czy największego turnieju w darta – Superbet Poland Darts Masters.

Kampania Supermoon pomogła Superbetowi we wskoczeniu na pozycję wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online. Od chwili jej startu, bukmacher w każdym kolejnym miesiącu bił własne rekordy przychodu z zakładów, wzmacniając swoją pozycję i imponując dynamiką wzrostu. Dodając do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której można oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała. – A nasza nowa kampania ma na celu pomóc nam w utrzymaniu tej dynamiki, przypominającej właśnie wjazd windą na kolejne piętra – uśmiecha się Katarzyna Gawlik.

Kliknij, by skomentować
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, jednakże zastrzega sobie prawo do ich cenzurowania lub usuwania.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Blaszok Kibice

Blaszok – świąteczna oferta

Avatar photo

Opublikowany

dnia

Przez

Oficjalny sklep kibiców GieKSy Blaszok zaprasza na świąteczne zakupy. W ofercie pojawiło się wiele nowości. Poniżej przedstawiamy wybrane produkty.

Hitem są bluzy GieKSiarze (wszystkie zdjęcia gadżetów poniżej tekstu) w cenie 249 złotych. Są to bluzy zapinane w stójce, posiadające kieszeń kangurkę zapinaną na zamek oraz zadrukowany kaptur. Dużym powodzeniem cieszy się także elegancka koszulka polo (149 złotych) z wyhaftowanym wizerunkiem Jana Furtoka świętującego gola charakterystycznym uniesieniem ręki. Na rękawie znalazł się haft małej trójkolorowej flagi. Dla każdego kibica GieKSy świetnym prezentem będzie także zgodowa koszulka GieKSa Banik (99 złotych) z klubowymi herbami, nawiązująca do oprawy naszych Przyjaciół w Warszawie. Wszystkie produkty dostępne są w pełnej rozmiarówce od XS do 5XL.

Na Boże Narodzenie nie mogło zabraknąć także asortymentu typowo świątecznego – swetrów (169 złotych) oraz skarpetek (25 złotych za parę). Wełniane swetry są w całości wykonane w Polsce i dostępne w rozmiarach od XS do 5XL (dla kobiet i mężczyzn) oraz 128, 140 i 152 cm (dla dzieci). Skarpety natomiast dostępne są w rozmiarach 35/37, 38/40, 41/43 i 44/46.

Sklep Blaszok mieści się w centrum Katowic na ulicy Świętego Stanisława 6 i jest otwarty w piątek (19.12) od 10:00 do 18:00, w sobotę (20.12) i niedzielę (21.12) od 10:00 do 15:00, w poniedziałek (22.12) i wtorek (23.12) od 10:00 do 18:00, a także w wigilię Bożego Narodzenia (24.12) od 10:00 do 14:00. Blaszok będzie także otwarty po świętach – w sobotę (27.12) od 10:00 do 14:00, w poniedziałek (29.12) i wtorek (30.12) od 10:00 do 18:00 oraz w sylwestra (31.12) od 10:00 do 14:00.

Zakupy można zrobić także w sklepie internetowym – na stronie www.Blaszok.pl. Sklep gwarantuje, że zamówienia złożone online do poniedziałku (22.12) do godziny 10:00 dotrą do Was (na terenie kraju) do wigilii. Zapraszamy również do obserwowania mediów społecznościowych sklepu – Facebooka oraz Instagrama.

Kontynuuj czytanie

Galeria Kibice Piłka nożna

Kibicowska galeria z wyjazdu do Częstochowy

Avatar photo

Opublikowany

dnia

Przez

Zapraszamy do ostatniej piłkarskiej galerii w tym roku. GieKSiarze w komplecie zameldowali się w Częstochowie, gdzie lampkami oświetlili sektor gości, zrobili baloniadę, a młynowy prowadził doping w unikatowym żółtym uniformie Mikołaja. 

 

Kontynuuj czytanie

Kibice SK 1964

Kibice GieKSy wręczyli szal Prezydentowi Nawrockiemu

Avatar photo

Opublikowany

dnia

Przez

Dziś podczas oficjalnych uroczystości związanych z obchodami 44. rocznicy pacyfikacji w grudniu 1981 roku strajku w Kopalni „Wujek” doszło do spotkania przedstawicieli kibiców GieKSy z Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej Karolem Nawrockim.

Przedstawiciele Stowarzyszenia Kibiców GKS-u Katowice „SK 1964” podziękowali Prezydentowi za obecność na obchodach, wręczyli okazjonalny szalik „16.12.1981 Pamiętamy” oraz zaprosili Prezydenta do Katowic na marcowy mecz z Lechią Gdańsk.

Warto podkreślić również, że okazjonalny wieniec złożył pod Pomnikiem-Krzyżem Prezes GKS Katowice Sławomir Witek, podtrzymując tradycję swoich poprzedników, którzy co roku oficjalnie reprezentują Klub podczas uroczystości rocznicowych.

fot. Karina Trojok / fot. A.SZ

Kontynuuj czytanie

Zobacz również

Made with by Cysiu & Stęga