Dołącz do nas

Sponsorzy

Jednym słowem: Super!

Avatar photo

Opublikowany

dnia

Tam, gdzie jest sport, tam są emocje. A skoro tak, to znaczy, że jest super! Superbet, jeden z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, startuje z nową, efektowną kampanią „Jednym słowem: Super”, której celem jest podkreślenie, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu!

Emocje, które łączą pokolenia

Nowa komunikacja marki to ukłon w stronę wszystkich fanów sportu – zarówno młodszych, jak i starszych.

Szukaliśmy świeżego pomysłu, który pozwoli nam spiąć działania we wszystkich kanałach i skuteczniej dotrzeć do młodszych grup odbiorców, ale jednocześnie – poprzez naszych ambasadorów i szczyptę humoru – będzie również atrakcyjny dla bardziej doświadczonych kibiców – mówi Katarzyna Gawlik, Marketing Director Superbet Polska.

Za pomysł i nadzór kreatywny odpowiada Punchline Agency, a produkcją kampanii w reżyserii Michała Korzewskiego zajęła się Papaya Films z postprodukcją Badi Badi.

W branży bukmacherskiej mamy niemałe doświadczenie, tym bardziej ucieszyliśmy się na ten przetarg – Michał Krygier, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Punchline Agency.

Co interesujące kampania została stworzona na podstawie badań wśród klientów, w tym przedstawicieli pokolenia Z, co sprawia, że jest wyjątkowo trafna i dopasowana do oczekiwań odbiorców.

Nie chcemy robić produktu oderwanego od klienta. Klient jest naszą obsesją, wsłuchujemy się w jego głos i chcemy jak najlepiej odpowiadać na jego potrzeby. Dlatego tworząc również i tę kampanię, badaliśmy wcześniej koncept kreatywny i oczekiwane kierunki komunikacji – zdradza Katarzyna Gawlik.

Sportowe emocje w najlepszym wydaniu

Spot reklamowy przenosi widzów w świat sportowych uniesień. Jest euforia, ale też zawód – jak to w prawdziwym życiu, nie brakuje też zaskakujących sytuacji – jest więc tu wszystko, co czyni kibicowanie tak ekscytującym.

W kampanii ponownie, jak w poprzednich spotach reklamowych marki, zobaczymy ambasadorów Superbet: Mateusza Borka, Jerzego Dudka i Sławomira Peszkę. Ich obecność nadaje przekazowi autentyczności i sprawia, że Superbet jeszcze mocniej kojarzy się ze sportem. Badania jednoznacznie potwierdziły, że obecność ambasadorów jest już domeną marki, jest bardzo doceniana i oczekiwana przez odbiorców. W spocie wykorzystana została także autentyczna bramka Adriana Błąda – wybrana najlepszą bramką rundy jesiennej w Ekstraklasie.

Superbet coraz mocniej obecny w polskim sporcie

Marka jest jednym z najaktywniejszych sponsorów w polskiej piłce – logo firmy widnieje na koszulkach trzech klubów Ekstraklasy, co jest bezprecedensowym wydarzeniem na rynku sponsoringowym i znalazło także swoje miejsce w tej kampanii:

To bezprecedensowa sytuacja, nigdy wcześniej żaden sponsor nie był obecny na frontach trzech ekstraklasowych koszulek. Jesteśmy z tego dumni i chcieliśmy to także zaznaczyć w naszym spocie. W każdym z klubów staramy się przeprowadzać szereg aktywacji, które sprawią, że wyjście na stadion będzie przeżyciem, które po powrocie do domu fani opiszą jednym słowem: SUPER – mówi Bartosz Malaka Head of Marketing & Sponsorship w Superbet Polska.

Superbet – lider innowacji w branży

W kampanii nie zabraknie więc spotów reklamujących produkty marki, które podnoszą emocje związane z typowaniem. Superprzewaga sprawia, że kupon może zostać rozliczony jako wygrany już przy odpowiedniej przewadze i niezależnie od końcowego wyniku, superboosty, które biją ostatnio rekordy popularności, zwiększają kursy wybranych wydarzeń, betbuilder pozwala na łączenie różnych zdarzeń w jednym zakładzie w tym także tych live, a nowy superbonus zwiększa wygrane na kuponie nawet do 100%.

„Jednym słowem: Super” to nie tylko hasło kampanii. To pomysł, który pozwala nam szeroko eksplorować spektrum emocji towarzyszących fanom sportu, a jednocześnie efektownie komunikować naszą ofertę produktową – podkreśla Bartosz Malaka.

Rok pełen sportowych emocji

Start kampanii „Jednym słowem: Super” otwiera dla Superbet nowy rozdział w działaniach marketingowych na 2025 rok. Firma, która już trzeci rok z rzędu zdobywa tytuł najlepszego bukmachera w Polsce, nie zamierza zwalniać tempa.

Mamy świetny, pełen energii i kreatywności zespół, który stale się rozwija. Kolejne sukcesy tylko nas napędzają do dalszej pracy i podnoszenia poprzeczki. Start tej kampanii to dopiero początek, a przed nami jeszcze wiele ekscytujących działań – podsumowuje Katarzyna Gawlik.

Superbet zapowiada również szereg działań brandowych, które jeszcze bardziej wzmocnią przekaz nowej kampanii i sprawią, że rok 2025 upłynie pod znakiem sportowych emocji na najwyższym poziomie.

Kliknij, by skomentować
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, jednakże zastrzega sobie prawo do ich cenzurowania lub usuwania.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Blaszok Kibice

Blaszok – świąteczna oferta

Avatar photo

Opublikowany

dnia

Przez

Oficjalny sklep kibiców GieKSy Blaszok zaprasza na świąteczne zakupy. W ofercie pojawiło się wiele nowości. Poniżej przedstawiamy wybrane produkty.

Hitem są bluzy GieKSiarze (wszystkie zdjęcia gadżetów poniżej tekstu) w cenie 249 złotych. Są to bluzy zapinane w stójce, posiadające kieszeń kangurkę zapinaną na zamek oraz zadrukowany kaptur. Dużym powodzeniem cieszy się także elegancka koszulka polo (149 złotych) z wyhaftowanym wizerunkiem Jana Furtoka świętującego gola charakterystycznym uniesieniem ręki. Na rękawie znalazł się haft małej trójkolorowej flagi. Dla każdego kibica GieKSy świetnym prezentem będzie także zgodowa koszulka GieKSa Banik (99 złotych) z klubowymi herbami, nawiązująca do oprawy naszych Przyjaciół w Warszawie. Wszystkie produkty dostępne są w pełnej rozmiarówce od XS do 5XL.

Na Boże Narodzenie nie mogło zabraknąć także asortymentu typowo świątecznego – swetrów (169 złotych) oraz skarpetek (25 złotych za parę). Wełniane swetry są w całości wykonane w Polsce i dostępne w rozmiarach od XS do 5XL (dla kobiet i mężczyzn) oraz 128, 140 i 152 cm (dla dzieci). Skarpety natomiast dostępne są w rozmiarach 35/37, 38/40, 41/43 i 44/46.

Sklep Blaszok mieści się w centrum Katowic na ulicy Świętego Stanisława 6 i jest otwarty w piątek (19.12) od 10:00 do 18:00, w sobotę (20.12) i niedzielę (21.12) od 10:00 do 15:00, w poniedziałek (22.12) i wtorek (23.12) od 10:00 do 18:00, a także w wigilię Bożego Narodzenia (24.12) od 10:00 do 14:00. Blaszok będzie także otwarty po świętach – w sobotę (27.12) od 10:00 do 14:00, w poniedziałek (29.12) i wtorek (30.12) od 10:00 do 18:00 oraz w sylwestra (31.12) od 10:00 do 14:00.

Zakupy można zrobić także w sklepie internetowym – na stronie www.Blaszok.pl. Sklep gwarantuje, że zamówienia złożone online do poniedziałku (22.12) do godziny 10:00 dotrą do Was (na terenie kraju) do wigilii. Zapraszamy również do obserwowania mediów społecznościowych sklepu – Facebooka oraz Instagrama.

Kontynuuj czytanie

Kibice SK 1964

Kibice GieKSy wręczyli szal Prezydentowi Nawrockiemu

Avatar photo

Opublikowany

dnia

Przez

Dziś podczas oficjalnych uroczystości związanych z obchodami 44. rocznicy pacyfikacji w grudniu 1981 roku strajku w Kopalni „Wujek” doszło do spotkania przedstawicieli kibiców GieKSy z Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej Karolem Nawrockim.

Przedstawiciele Stowarzyszenia Kibiców GKS-u Katowice „SK 1964” podziękowali Prezydentowi za obecność na obchodach, wręczyli okazjonalny szalik „16.12.1981 Pamiętamy” oraz zaprosili Prezydenta do Katowic na marcowy mecz z Lechią Gdańsk.

Warto podkreślić również, że okazjonalny wieniec złożył pod Pomnikiem-Krzyżem Prezes GKS Katowice Sławomir Witek, podtrzymując tradycję swoich poprzedników, którzy co roku oficjalnie reprezentują Klub podczas uroczystości rocznicowych.

fot. Karina Trojok / fot. A.SZ

Kontynuuj czytanie

Piłka nożna

Z Widzewem w niedzielę, z Jagiellonią w środę

Avatar photo

Opublikowany

dnia

Przez

Departament Logistyki Rozgrywek opublikował terminarz 20. kolejki oraz zaległych spotkań PKO Bank Polski Ekstraklasy.

GieKSa spotkanie z Widzewem rozegra przy Nowej Bukowej w niedzielę 8 lutego o godzinie 17:30. Nasza poprzednia potyczka zakończyła się wyjazdową porażką 0:3.

20. kolejka:

6 lutego (piątek)

Korona Kielce – Zagłębie Lubin, godz. 18:00
Lechia Gdańsk – Cracovia, godz. 20:30

7 lutego (sobota)

Arka Gdynia – Legia Warszawa, godz. 14:45
Jagiellonia Białystok – Motor Lublin, godz. 17:30
Górnik Zabrze – Lech Poznań, godz. 20:15

8 lutego (niedziela)

Pogoń Szczecin – Bruk-Bet Termalica Nieciecza, godz. 12:15
Raków Częstochowa – Radomiak Radom, godz. 14:45
GKS Katowice – Widzew Łódź, godz. 17:30

9 lutego (poniedziałek):

Piast Gliwice – Wisła Płock, godz. 19:00

Ponadto poznaliśmy termin zaległego meczu 16. kolejki Ekstraklasy z Jagiellonią. Wyjazdowa potyczka rozpocznie się w środę 4 lutego o godzinie 20:30.

Kontynuuj czytanie

Zobacz również

Made with by Cysiu & Stęga