A to wszystko dzięki zorganizowanemu przez klub oraz WSTI konkursowi dla kibiców, który gwarantuje dla zwycięzcy nagrodę w wysokości 1000 złotych brutto . Aby wziąć udział w konkursie należy stworzyć czytelne i rozpoznawalne logo, które będzie znakiem rozpoznawczym obchodów 50-leca klubu GKS Katowice. Projekt należy wysłać na adres email: marketing(at)gkskatowice.eu do dnia 20.01.2014r. w formacie PDF (max 5MB).
Pełen regulamin poniżej.
Organizator:
GKS GieKSa Katowice S.A.
Partner:
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach (www.wsti.pl)
Cel konkursu:
Celem konkursu jest stworzenie czytelnego i rozpoznawalnego logo, które będzie znakiem rozpoznawczym obchodów 50-lecia klubu GKS Katowice. Znak graficzny powinien być złożony z logo oraz może zawierać liternictwo.
Formuła konkursu:
konkurs jednoetapowy, otwarty, ogólnopolski
Terminy:
• Ogłoszenie konkursu: 25.11.2013r.
• Data przesłania plików konkursowych: 25.11.2013r. – 20.01.2014r.
• Ogłoszenie zwycięzcy: 3.02.2014r.
Warunki udziału w konkursie:
• Udział w konkursie jest bezpłatny.
• Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie projektów do dnia 20.01.2014r. w formacie PDF (max 5MB), które odpowiadają założeniom konkursowym. Prace powinny być przesłane w formie elektronicznej na adres: marketing(at)gkskatowice.eu
• Konkurs adresowany jest wyłącznie do profesjonalnych projektantów / firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych. Konkurs ma charakter otwarty.
• Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie dwa projekty
Nagrody:
• 1000 złotych brutto (w tym 1000zł za przeniesienie autorskich praw majątkowych)
• Wynagrodzenie zostanie wypłacone po sporządzeniu i podpisaniu umowy ze zwycięskim projektantem / firmą projektową.
• Nagroda dodatkowa – stypendium w wysokości 1000 zł na naukę w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach (www.wsti.pl)
Jury:
• przedstawiciele klubu GKS Katowice
• przedstawiciele WSTI w Katowicach
Kryteria oceny logo:
• funkcjonalność i użyteczność
• czytelność komunikatu
• innowacyjność i pomysłowość
• walory estetyczne projektu
• łatwość konwersji na różne media
Prawa autorskie:
•Autor / Autorzy zachowują autorskie prawa majątkowe do prac konkursowych.
•Autor / autorzy zwycięskiego projektu przekazują odpłatnie autorskie prawa majątkowe na rzecz Organizatora.
Odpowiedzialność Organizatora i Partnera:
• Organizator i Partner nie odpowiada za jakąkolwiek szkodę majątkową lub niemajątkową, w tym uszczerbek, stratę, naruszenie integralności cielesnej lub straty moralne, poniesione przez Uczestnika w wyniku jego udziału w Konkursie lub w wyniku przyznania lub nieprzyznania mu nagrody.
• Uczestnik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność w przypadku, kiedy jego zgłoszenie udziału w Konkursie będzie naruszało prawa osób trzecich, postanowienia Regulaminu lub obowiązujące przepisy prawa.
• Organizator i Partner nie ponosi odpowiedzialności za mające wpływ na prawidłowość zgłoszeń: błędy, pominięcie, kradzież, zniszczenie, zamianę, nieupoważniony dostęp do zgłoszeń, utratę zgłoszeń lub ich opóźnienie w doręczeniu Organizatorowi spowodowane przez działanie czynników pozostających poza wpływem Organizatora.
Postanowienia końcowe:
• Organizator udostępnia w/w informacje do wiadomości uczestników za pośrednictwem Internetu, na stronie Organizatora, Partnera oraz innych portalach.
• Laureaci konkursu zobowiązują się udostępnić Organizatorowi nagrodzone prace w formie przewidzianej w umowie, sporządzonej z Organizatorem.
• Zwycięscy każdego z etapów konkursu informowani będą mailowo oraz telefonicznie.
• Jury konkursu większością głosów wybierze 1 projekt spośród nadesłanych.
• Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej Organizatora oraz Partnera.
• Organizator zastrzega sobie prawo do możliwości bezpłatnej publikacji i prezentacji projektów zgłaszanych na konkurs i wykorzystywania ich w celach promocyjnych oraz prawo do przetwarzania i wykorzystywania danych uczestników konkursu w celach promocyjnych.
• Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację warunków niniejszego Regulaminu.
• We wszelkich sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy o ochronie danych osobowych.
• Wszelkie spory dotyczące Konkursu, wynikłe pomiędzy Organizatorem a Uczestnikami, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
• Przystępując do Konkursu, Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora Konkursu danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
• Konkurs nie może pozostać nierozstrzygnięty.
Kontakt : Olga Bieganowska
Wszelkie informacje dotyczące konkursu udzielane są telefonicznie bądź mailowo :
725 250 891, marketing(at)gkskatowice.eu
ja
27 listopada 2013 at 13:50
ładnie, pięknie, ale:
Konkurs adresowany jest wyłącznie do profesjonalnych projektantów / firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych.